2013. február 11., hétfő

Hogy mik vannak?

Nemrég értem haza melóból és párom azzal fogadott, hogy beszélt ma Teoval és képzeljem, mit mondott neki Lia! Állítólag Dani tegnap akart velem Skype-on beszélni, de "valahogy" kitörlődött a nevem a listából... Tök szomorú volt, hogy nem tudott így felhívni és ráadásul az anyja még őt okolta mindezért. Ahelyett, hogy segített volna neki újra visszatenni vagy esetleg mondhatta volna, hogy ott a telefon, hívd arról apát! Jahh, hogy az pénzbe kerül? Tudom. Nekem is, mikor mobilról hívom.. De van azon is Skype, tehát megoldható lett volna ingyen is..
Amúgy én nem vagyok arról teljesen meggyőződve, hogy a gyerek törölt ki, mert már volt korábban példa rá, hogy Dani panaszkodott, mert Zsanett kitörölt engem a kapcsolati listából..
Eszembe jutott, amit állandóan hajtogat, hogy a gyerek nem akar velem beszélni. Még szerencse, hogy a kisgyerekek őszinték, így Lia elmondta az igazságot.