2012. december 25., kedd

Karácsonyi videóhívás és rokonlátogatás

Hazaértem melóból, felmentem skype-ra és fél percen belül csörgött is Dani! :) Egy jó fél órát beszéltünk két részletben. (Meghalt a mobilnet stick, így egy telefonba van betéve a SIM-je, de az meg állandóan megszakad..) Kérdeztem, hogy mit hozott a Jézuska neki, de először csak hallgatott. Aztán elmesélte, hogy verdás társast (Zsani pár hónapja kérte, hogy ne vegyünk neki verdás cipőt, mert már nem dedós), pulcsit, dínót, elektromos kisautót. Aztán picit később videón meg is mutogatta sorban őket (kivéve a pulcsit, mert azt már "anya elrakta").

Megmutattam én is azt a nagy piros dobozt, amit ide hozott a Jézuska. :) (Ami amúgy üres még, mert sajnos a szünetben Daniért hazautazás rengeteg pénzt elvitt -sajnos feleslegesen- és a félretett pénzünket is az utolsó centig feléltük. Januárban megkapjuk az első fizetést, akkor pótoljuk. Amúgy sem hiszem, hogy a szezon alatt lesz lehetőségünk odaadni neki személyesen. Az anyja hozzáállása miatt csomagként meg inkább nem adjuk fel.)

Közben néztem a leveleimet és Zsani csak ma délelőtt válaszolt a tegnap előtti email-re:
Köszönjük szépen nektek is Boldog Karácsonyt és Boldog Újévet kívánunk!
Átadtam az üzenetet neki!!!!!!
Mondta Dani, hogy holnap lehet, csak később ér haza, mert mennek Balázs szüleihez. Nocsak-nocsak! Három év "bújkálás" után eljött az idő a bemutatkozásra? :) Nem kapkodták el. Persze, ha ez Zsanetten múlna csak, akkor még most sem lenne így. De Balázs anyukája ünnepi ebédre hívta őket, ezt pedig nem illik visszautasítani! :)