2011. február 18., péntek

Allergia vagy mégsem?

Tegnap és ma is SMS-eztem Zsanettel (sajna Danival nem tudtam beszélni, mert Zsanett délutános). Érdeklődtem, hogy van a gyerek, mert a hét elején kicsit megfázott. Tegnap még kicsit náthás volt, de már jól volt. Ma délben lebeszéltem Zsanettel, hogy Dani szombat reggel jönne hozzánk és vasárnap estig maradna. Délután 3-kor kaptam egy SMS-t:
Megsugnad azt az egyet hogy miert tagadtad le,hogy mano allergias a kutyaszorre!?Ezert vakarodzik nalad!Ezert csak a birosagnak adtad le az eredmenyt!Hazudozz csak

Az allergia vizsgálat eredménye (jól látható, hogy a kutyaszőrre nincs allergiás reakció):



Én csak annyit válaszoltam, hogy nem tagadtam le semmit, mielőtt gyanúsítgat, inkább kérdezzen. A + jelesekre allergiás a gyerek, de ha nekem nem hisz, kérdezze meg a doktornőt. Aztán nagy csend.

Délután negyed 6-kor jött egy újabb üzenet, miszerint az oviból szóltak, hogy Dani nagyon köhög és folyik az orra, vagy intenzív az allergia vagy influenzás. Hétfőn elviszi orvoshoz, de így ne hozzam el holnap.