2011. február 8., kedd

Napi szösszenetek..

Tegnap este beszéltem Danival, hogy akkor jön-e hozzánk szerdán ovi után, ahogyan a hétvégén beszéltük. Jönni akar, de hangjában bizonytalanság volt. Mondtam, hogy beszélje meg anyukájával és ha már tudja, csörögjenek meg. Azóta nem hívtak. Éjszakások voltunk, így csak késő délután keltünk fel. Nemrég érkeztem haza a boltból és egy SMS várt: Zsanett blogot olvasott... :) Bár nem teljesen értem, hogy "az óvónő rágalmazása dúrva" alatt mit ért, nem emlékszem, hogy rágalmaztam volna az óvónőket. Sőt! Azt még le sem írtam abban a posztban, hogy Eta gúnyolódott a nevemmel. De ugye ez is teljesen normális egy elvileg példát mutató óvónőtől. És akkor csodálkozunk, hogy a gyerekek.... na mindegy. Azért örülök, hogy Zsanett (némi segítséggel - köszönjük Zsanett barátnőjének, Emilnek) ide talált és olvas, mert így talán megérti végre, hogy nem harcolni akarok. A fiamnak szeretném a legjobbat. Ezt a blogot meg azért indítottam, ha más hasonló helyzetbe kerülne, akkor tudja, hogy mire számíthat...

Volt még egy érdekes része az SMS-nek, miszerint "egy hét múlva pontos láthatásod lesz megállapítva!" Azért erre kíváncsi leszek, hiszen folyamatban van az ügy, nincs az elhelyezésről végzés, addig meg nincs alapja a láthatásnak.