2011. február 18., péntek

Levél az iwiw-en

Nemrég hívott anyám, hogy írt nekem iwiw-en, nézzem meg. Nem értettem, miért ott, hiszen nem nagyon járok oda, de mindegy. Aztán kiderült, hogy Emil írt neki egy levelet, amit továbbküldött nekem. Elolvastam és nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Már nem csak bűnbanda tag vagyok, hanem bohóc is! :) És a filmben emlékeim szerint a Bohóc a jó oldalon állt... :) Nos, itt a levél (természetesen a neveket kicseréltem, de mást nem változtattam rajta). Gondolom azért is készült, mert szeret magáról olvasni...

Tisztelt asszonyom!

Szeretném figyelmébe ajánlani a http://apukablogja.blogspot.com/ blog oldalt amit Pali fia olyan előszeretettel arra használ, hogy lejárasson mindenkit valamit saját magából csinál ezáltal bohócot! Arra szeretném kérni Önt, hogy legyen olyan szíves és beszélgessen már el vele arról, hogy ezt nem így kell elrendezni! Nem kell engem belekeverni abba a weboldalas dologba! Mert az engem nagyon zavar! Ezért is írtam Önnek! Neki inkább arra kellene fókuszálni, hogy ne olajat öntsön a tűzre! Mikor mondtam én Patriknak nem vezet az sehová, hogy a gyermeke feje felett harcolnak! Tudnák én Önnek mesélni elég sok mindent! Elég ideje és elég jól ismerem én Patrikot tudom milyen! Ismerem a Zsanettet is és higgye csak el elég sok mindent kiált az a lány az évek alatt!

Szerettem volna Patriknak segíteni de azzal a blog oldallal nagyon messzire ment és akik azt olvasták az óvodától kezdve az ügyvédnőig meg az illetékesekig hát mit mondjak nem rózsás a helyzet!

Bármi kérdése lenne nyugodtan jelezze azt!

Üdvözlettel,
Emil
A vicces az egészben az, hogy én mondom állandóan, hogy nem a gyerek feje felett kell(ene) megbeszélni a dolgokat és a gyereknek is az volna a legjobb, ha megegyezés születne végre. Erre Emil ossza nekem az észt erről. Tök igaza van, csak erről szerintem nem engem kéne győzködnie. Másrészt pedig nem gondolom, hogy neki bármilyen szinten is bele kéne szólnia ebbe az egészbe, pláne nem úgy, hogy édesanyámnak küldözget iwiw-en levelet.

Ami a lejáratás részét illeti, ha kicsit figyelmesebben elolvasta volna a Kinek és miért készül ez a blog? című bejegyzésemet, ott szerepel, hogy a hasonló helyzetben lévő apukáknak készül és szándékosan cseréltem ki a neveket, így gyakorlatilag bárki lehet az illető.