2011. március 10., csütörtök

Hétvége - Rallye

Mikor legutóbb visszavittem Danit az anyjához, jeleztem neki, hogy péntek-szombat tudom elhozni, mert vasárnap már dolgozunk (sőt az egész hosszú hétvégén is). Ehhez képest ma (csütörtökön) mondja Dani a telefonban, hogy nem tud jönni, mert péntek-szombat anyával versenyautókat fognak nézni Pusztavámon. Egyik szemem sír, a másik nevet. Sajnálom, hogy nem tud jönni, de mondtam neki, hogy a versenyautó az klassz dolog, menjen csak és érezze jól magát! Próbálja ki, üljön bele nyugodtan.

Emlékszem még kissrác koromból, hogy mekkora élmény volt, mikor apám az egyik nagy Rallye kommunikációs szakembereként elvitt magával a rendezvényre és a kulisszák mögül láthattam mindent, kipróbálhattam a versenyautókat és kimehettem a különböző helyszínek rendezői sátrába, hogy "első sorból" láthassam a versenyt! Ugyan nem lettem ettől fanatikus rallye rajongó, de felejthetetlen élmény volt.