2011. március 1., kedd

Hívd fel, de hogyan?

Még egy apróság eszembe jutott, nem annyira lényeges, de gondoltam, leírom. Anno, a januári tárgyaláson Zsanett felhozta a bírónak, hogy mindig ők hívnak és az ő telefonszámlájára beszélgetek Danival. Viszont több alkalommal is előfordult, hogy próbáltam hívni és egy kicsengés után foglaltra váltott. És mindegy volt, milyen időpontban és hányszor próbáltam. Ezt akkor csinálja a telefon, ha a hívott telefonján tiltó listára tették a számod. (A régi telefonja is tudott ilyet és 1-2x már eljátszotta ezt, majd mikor mondtam, hogy törölje a tiltást érdekes módon kicsengett, innen tudom.)

Szóval megírtam neki, ha nem vesz le a tiltólistáról, akkor nem marad más, mint hogy Danival az ő számlájára fogunk beszélgetni. Erre a válasz: biztosan a gyerek nyomkodta el a telefont! Ehh... ja. De ennyiszer? És mindig csak engem sikerül tiltólistára tennie? Hihetőbbet vártam. :)