2011. március 4., péntek

Mediátor

Tegnap, meló előtt beszéltem Zsanettel telefonon. Sajnos dolgozott, így Danival nem tudtam beszélni, de mondta, hogy van neki is telefonja, bár állandóan játszik rajta és le van merülve, szóval nem biztos, hogy elérem rajta, de megadja a számát. Írni akartam, de nem tudta fejből és a telefonjában sincs benne. Ez mondjuk kicsit érdekes, de mindegy. Mondtam, hogy este dobja át SMS-ben, aztán majd ma felhívom Danit, amikor felkeltem. Még nem jött telefonszám...

Kérdeztem tőle a mediátort is, hogy kereste-e. Azt mondta nem hívta senki idegen számról. (Én tudom, hogy többször is.) Mondtam, hogy a héten keresi, így beszéltük meg. Megkérdezte, hogy most a mediátor a bíróságra jön vagy még előtte? Mondom még előtte és személyesen. Amúgy ma teljesen normális volt. Most írtam neki SMS-ben a számot és hogy hívja fel, ha neki is fontos, hogy mielőbb legyen megegyezés.