2011. március 7., hétfő

Újabb allergia vizsgálat?

Zsanett említette, hogy abbahagyták a január közepén elkezdett allergia kezelést, amit a magánorvos javasolt, mert időpontjuk van újabb(!) allergia vizsgálatra! Őőőőő...miért is? Erre az volt a válasza, hogy a gyerek háziorvosának nem jó a fénymásolt vizsgálati eredmény.

Gondoltam, felhívom a dokit és megkérdem, hogy miért nem jó a másolat? Azt a választ kaptam, hogy alapvetően jó lenne neki, de mivel magánorvos vizsgálta, így neki be kell utalnia egy állami intézménybe vizsgálatra, mert be kell tartania a hivatalos utat(?). Nem teljesen értettem, mire gondolt és nem is tudta elmagyarázni, így ezen kicsit berágtam. Most akkor mi van? Szakmai féltékenység vagy esetleg a vizsgálatok után is kapnak juttatást? Arra már gondolni sem merek, hogy Zsanett keze van a dologban... Minden esetre megkérdeztem a doktor úrtól, hogy miért nem jó az a vizsgálat, hiszen úgy gondolom, mindketten ugyanazt az egyetemi képzést kapták... (Sőt, a magánorvos ráadásul szakorvos is, nem csak általános orvos, mint a háziorvosok túlnyomó része.) Kérdem, miért kell szegény gyereket ismét kitenni a szurkodásnak? (Arról nem is beszélve, hogy egy folyamatban lévő kezelést állított le önkényesen, így nem tudjuk meg az eredményét, ellenben a több ezer forintos gyógyszereket dobhatjuk a kukába.. Kifizeti? Nem hinném.) Erre a doki úgy kiakadt, hogy nem én fogom megmondani neki, hogy ő mit csináljon! Majd levágta a telefont. (Korrekt. Gondolom a kórház igazgatónője nem fog örülni neki, ha elmesélem a doktor úr hozzáállását egy panaszlevélben...) Mivan?????? Most akkor ki van kiért? Szerintem kicsit elfelejtkezett arról, hogy őt is mi fizetjük! Arról nem is beszélve, hogy már előre látom, hogy mi lesz:

1. kihozzák, hogy jééé tényleg allergiás a gyerek! Adjunk neki jó kis idegnyugtatós allergia gyógyszert (én évekig ilyet szedtem, majd letettem, mert egész nap kába voltam tőle).
2. kihozzák, hogy a gyerek nem is allergiás (vagy csak hatással van még az eredményekre a félbehagyott kezelés..)

Mindegy melyik verzió lesz, egyik sem a gyerek érdekeit védi..