2011. március 7., hétfő

Napi szösszenetek..

Nemrég hívott Dani, beszéltünk pár mondatot. Néhány állatos könyvet említett, hogy az oviban látta és nemsokára neki is lesz olyan könyve.. Aztán hallom Zsanett anyját a háttérből:

Mama: -Kivel beszélsz?
Dani: -Apával
Mama: -Tedd le!
Dani: -Nem teszem!
Mama: -De tedd le azonnal, mert anyádnak sok lesz a számlája...
Én: -Dani itt vagy?
Dani: tűű tűű tűű...

Gondoltam visszahívom, ha már beszélgetni akar, tényleg ne az anyja számlájára menjen. Érdekes módon senki nem vette fel a telefont. Majd pár perc múlva újra csörög a telefonom. A nagyanyja volt az, Zsanett telefonjáról. Letettem. Még párszor próbálkozott, de ahogy belekezdett a mondókájába, letettem. Közöltem vele, hogy nekünk nincs miről beszélgetni. Majd írtam egy SMS-t Zsanettnek, hogy legyen kedves szóljon az anyjának, hogy ne hívogasson, mert tényleg nincs miről beszélnem vele. (Korábban volt egy vitánk, amikor a gyereket akartam elhozni és Dani feje fölött üvöltözött velem, nekem akart esni és rágalmazott. Ezek után gondolta, hogy szóbaállok vele?)